Baby Patricia - Reisverslag uit Iringa, Tanzania van Tineke Water Mulder - WaarBenJij.nu Baby Patricia - Reisverslag uit Iringa, Tanzania van Tineke Water Mulder - WaarBenJij.nu

Baby Patricia

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

30 April 2015 | Tanzania, Iringa

Baby Patricia is een heel klein meisje. Ze gaat mee met Annet, wanneer ze komt werken. Gisteren heeft ze veel gehuild. Ze wil ook constant aan de borst. Ik zei, dat het misschien kan zijn, dat de melk niet voedzaam genoeg meer is. Toen heeft Annet een papje gemaakt , maar dat wil ze niet eten.
De babies kleden ze hier veel te warm, ze dragen mutsen en jassen,terwijl het 28 graden is. Dus ik heb dat kind vanalles uit gedaan , toen werd ze al vrolijker.
Het is ook opvallend, hoe anders Patricia reageert op het speelgoed, wat ik haar gegeven heb. Bij ons steken kinderen meteen alles in de mond, dat deed zij niet.
Kinderen hebben geen knuffels , helemaal geen. De moeders weten ook niet, wat ze er mee moeten. Ik heb een vrouw hier in het weeshuis, die hier werkt en een baby van drie maanden heeft ook een knuffeltjes gegeven en ook zij kerk vreemd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Ik ben in Tanzania. En ik doe vrijwilligerswerk bij Het IOP in Ilula.

Actief sinds 19 Juli 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 11249

Voorgaande reizen:

13 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Tanzania

Landen bezocht: